Seg söndag

Nu har jag precis sagt hejdå till alla gäster, funderar på att börja städa upp det sista i mitt rum men jag orkar knappt.

Ja dålig uppdatering har det vart. Men en kort beskrivning av fredag/lördag.
I fredags börja jag vid 10, fick mina betyg vid tolv, ganska nöjd! Sen drog jag hem, mamma kom och vi åkte till SKHLM för att hitta en jacka. Hitta en också, 2900 kr från Intersport. Under kvällen leta vi fest, men hitta ingen men vi hade kul ändå.

I lördags åkte jag till SKHLM med Gabriela. Köpte de sista julklapparna. Skönt att ha det gjort nu, gillar inte julstressen..

Skriver sen plus att lite bilder kommer, PUSS!

Kommentarer
Postat av: nadra

kul blogg du har! :) kolla in min också

2008-12-21 @ 22:38:38
URL: http://paddoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0