Söndag

Ännu en väldigt lyckad lördag.
Somsagt var jag på kryssning igår (birka paradise), med mååånga. Det var jättekul verkligen.

När vi kom dit gick vi (Jag, Alexandra, Nicklas och Michelle) till vår hytt och bestämde sovplatser. Sen fixa vi oss och drog upp till allt folk. Senare under kvällen dansa jag och Alexandra lite till dansbandsmusik, dåliga låtar tyvärr, men ofta jag tycker sånna band spelar bra..? Nej.
Vi gick runt, sen träffa några två 17 åriga tjejer som ville bjuda mig och Alex på cigg, men ingen utav oss röker så snälla som vi är gav vi bort dom. Men dom va asskjysta, vi snacka om typ mycket. Sen sa jag att vi va tvungna att dra så vi gick in och dansa till typ NRJ låtar som dom för en gångs skull inte spelade av ett dansband. Men vi dansa hela kvällen/natten till asbra låtar.
Många killar ville dansa med oss, men vi dissa dom. Inte för att dom inte såg bra ut, bara de att vi inte ville liksom.

Jag tog inte alls mycket bilder, fullt upptagen med att ha kul?


(Ser ut som Alexandra har dubbelhaka, haha)

Bissen jaaoo

Jag och Alexandra, bra bild va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0